Vi holder lukket henover påsken, men vender tilbage tirsdag d. 11 med et svar på din låneansøgning

Grundet tekniske problemer med vores telefonsystem kan vi i øjeblikket kun kontaktes på tlf: +45 89 87 37 04, email: support@qred.dk eller på hjemmesidens chat. Vi beklager ulejligheden!

Natten mellem den 22. og 23. august, opdaterer vi vores systemer. Det kan forkomme, at man ikke kan sende ansøgninger.  Opdatering er skemalagt at vare fra kl 23.00 til kl 02.00. Hvis i oplever dette bedes i forsøge igen efter dette tidsrum.

Lad os præsentere My Qred

Lad os præsentere My Qred

Sanne Holmvang

Marketing Manager, Danmark
6/7/2021
3
minutter

Det nye My Qred er landet - Men hvad er nyt 

Hver gang man skal lancere noget nyt, er man altid lidt nervøs. Kommer virksomhedsejerne til at synes om det her? Kommer det til at fungere? Forstår brugerne hvad det er vi har forbedret? 


Vi håber det! 

For vi har virkelig arbejdet hårdt for at løse det som har været mest efterspurgt af jer som anvender siden og vores produkter. 


👤 Brugeren i fokus 

Vores dygtige produktudviklere og designere har virkelig forsøgt at sætte brugeren i fokus. Det er sket via undersøgelser, indsamling af data og følge de mest populære praksis som findes. 

Du som bruger vil opleve en stor forskel i hvordan du logger ind og anvender My Qred.


🔐 NemID

Den største forandring bliver at ejer af virksomheden nu skal logge ind via NemID. Afskaffet er kodeord og mail, for at køre det nemmere, så du ikke behøver at huske det smarte kodeord du lavede for længe siden. Samtidig vil den nu integreret NemID med til at sikre at du alene kan logge ind og ændre i oplysninger om virksomheden og dit lån.

Nu logger du ind hurtigt, trygt og enkelt - præcis som til din netbank. 

NemID bliver hverdag anvendt 2 millioner gange, nu er vi klar til at hjælpe den statistik med at stige, samtidig med at brugervenligheden for dig som kunde øges. 


🎉 Nye funktioner

Andre nye funktioner i denne version af My Qred er: 

  • Mulighed for at se og downloade forsinkede betalinger 
  • Mulighed for selv at downloade slutfaktura til indfrielse af lånet før tid.
  • Se og hente dine tidligere faktura
  • Se tidligere lån
  • Bedre samlet overblik over din igangværende låneproces 
  • Meddelelser om vigtige begivenheder relateret til dit lån
  • Direkte chat til vores kundeservice


🔜 Kommende funktioner 

  • Mulighed for at søge om en afdragsfri måned, hvis virksomheden har brug for ekstra likviditet i en måned. 


📱 Mobilen i fokus 

For den gamle “Mine sider” er trafikken i over 50 % af tilfældende kommet fra mobiltelefoner. Det vil sige at I der anvender vores produkt i høj grad foretrækker at bruge mobilen fremfor en computer. Det er noget vi håber at styrke yderligere med det nye My Qred, da den er designet med mobilen i fokus. Sammen med NemID er det blevet meget nemmere at kigge på dit nuværende lån, hente en faktura og ansøge om en forhøjelse. 


🥳 Hvad venter du på? Det nye My Qred ligger for dine fødder! 

Vi håber du kan lide de forbedringer vi har tillagt i My Qred. Har du nogen spørgsmål er du altid velkommen til at chatte direkte med vores rådgivere, ringe til os på 8987 1006 eller sende en mail til support@qred.se 




📣 Har du feedback eller tips til forbedringer? 

Skønt! Vi vil meget gerne høre hvad vi kan gøre bedre. Faktum er at du kan dele din feedback direkte med os i My Qred eller gennem vores pop-up her i artiklen, så kan vores produkt udviklere tage sig af feedbacken. 

Hvem ved? Måske dit forslag kommer med i den næste version? 

Klik her hvis du vil dele din feedback med os! 

Du kan selvfølgelig altid kontakte os i chatten, telefonen eller mail såfremt du har kommentar eller spørgsmål. 



God fornøjelse!


Related posts

🇸🇪 Sverige
🇳🇱 Nederland
🇫🇮 Suomi
🇩🇰 Danmark
🇳🇴 Norge
🇧🇷 Brazil