Vi holder lukket henover påsken, men vender tilbage tirsdag d. 11 med et svar på din låneansøgning

Grundet tekniske problemer med vores telefonsystem kan vi i øjeblikket kun kontaktes på tlf: +45 89 87 37 04, email: support@qred.dk eller på hjemmesidens chat. Vi beklager ulejligheden!

Natten mellem den 22. og 23. august, opdaterer vi vores systemer. Det kan forkomme, at man ikke kan sende ansøgninger.  Opdatering er skemalagt at vare fra kl 23.00 til kl 02.00. Hvis i oplever dette bedes i forsøge igen efter dette tidsrum.

Cyber monday

Cyber monday

Sanne Holmvang

Marketing Manager, Danmark
7/11/2023
4
minutter

Hvad er Cyber Monday?

Cyber Monday er den mandag der følger efter Black Friday og den amerikanske højtid Thanksgiving i slutningen af november hvert år. Den markere starten af julehandlen på nettet og er blevet mere og mere kendt i begyndelsen af 2000-tallet. I Storbritannien har den fået et navn der beskriver dagen der hedder den Manic Monday (Panisk mandag). I Danmark har den aldrig rigtig slået igennem som en dag for sig selv, her er Black Friday i stedet blevet strukket ud over hele weekenden. 

Man kan roligt sige at Black Friday og Cyber Monday bliver mere og mere vigtige i Danmark, og for mange der har e-handel er det blevet nogle af de vigtigste dage på året. Forbrugerne søger i langt højere grad efter Black Friday og Cyber monday på nettet, ligeledes sker det tidligere og tidligere på året at de begynder at søge efter det. Det er derfor hver at begynde at skabe landingssider og indhold omkring disse dage i god tid, for på den måde at rangere højere i søgemaskinerne. 

Cyber Monday + Black Friday = Sandt! 

Selvom Cyber Monday ikke er lige så stor som Black Friday, så er der en tydelig tendens i at begge højtider eller mærkedage øger søgningerne på nettet efter gode tilbud. Vær derfor ude i god tid når du planlægger kampagner. 

Værd at tænke på som virksomhed inden Cyber Monday 

Vi har tidligere skrevet et blogindlæg for Black Friday som også belyser en hel del af de ting du bør tænke på i forbindelse med de her to dage. Black Friday og Cyber Monday kan virkelig anvendes til at skabe synergier og generere indtægter til virksomheden 

  • Re-marketing. Skab re-marketingslister fra tidligere ugers kampagner omkring Black Friday. Dette er dem, der tidligere har vist interesse i dine produkter og bør derfor være lettere at konvertere. 
  • E-mail markedsføring. Anvend email lister fra de seneste uger til at sende nyhedsmail om Cyber Monday 
  • Prissammenligningssider. Mange forbruger sammenligner priser. Særligt under Black Friday og Cyber Monday kan der for frobruger nærmest gå sport i at finde det billigste sted at købe produktet eller den største rabat. 
  • Kundeklub. Er du endnu ikke begyndt med en kundeklub kan det meget vel være på tide at gre det. Giv dem i din kundeklub et ekstra tilbud, det kan for eksempel være ‘køb 3 betal for 2’, ‘fri fragt’ eller at de får adgang til tilbuddene tidligere, nogen tilbyder også kundeklubben en ekstra rabat. 
  • Leveringstider. Skønt der fortsat er lang tid til juleaften, ønsker de fleste at have sine købte vare så hurtigt som muligt. Så har du samme pris som konkurrenterne kan leveringstiden være et afgørende parameter for om kunden handler hos dig. 
  • Hjemmeside. Cyber Monday er online handlens største dag. Sørg derfor for at optimere din hjemmeside bedst muligt, så siden loader hurtigt, en simpel betalings mulighed, fungere på mobilen. Men vær også sikker på at du har dine analyseværktøjer installeret og opdateret så de kan følge med i hvad der sker. Og skulle der ske en fejl at det hurtigt kan løses igen. 
  • Kundesupport. I dag forventer kunden kort svartid og flere muligheder. Det kan være ringe, sociale medier, mail eller en chat på hjemmesiden. Overvej om du skal have ekstra personale på til at håndtere kunder digitalt i disse dage, men som også kan hjælpe med at pakke varer og opdatere de kanaler du bruger til kommunikation. 
  • Markedsføring. Er du ikke synlig så findes du ikke. Sørg derfor for at din markedsføring spiller på de kanaler hvor dine kunder er. Overvej om der skal sendes ekstra penge ind på markedsføring for at køre dig i førings position op til højtiderne som jul, Cyber Monday, Black Friday, osv. 

Tips! Læs vores indlæg Match markedsføringsbudget med din markedsføringsstrategi

Finansiering for at øge dine indtægter - Vi hjælper dig! 

Markedsføring, indkøb af varer, ekstra personale, faktura du skal betale eller som du endnu ikke har fået betalt. Det kan være omkostningsfuldt at gøre store indsatser og ikke alle har den nødvendige likviditet. Derfor kan et erhvervslån fra Qred være en løsning når du behøver et ekstra tilskud penge. Lån pengene i dag til at øge din omsætning, og betal tilbage med de penge du tjener i forbindelse med Cyber Monday. 

Erhvervslån mellem 10.000 kr. Og 1.000.000 kr. 

  • Ansøgningen er gratis og uforpligtende, og tager under 1 min. 
  • Du kan have svar inden for 1 time 
  • Pengene udbetales samme dag 
  • Fast månedsgebyr hele lånets løbetid 
  • Ingen start omkostninger 
  • Ingen bindingstid 
  • Ingen skjulte udgifter 
  • Du kan indfri før tid, uden beregning. 

Lån inden Black Friday og Cyber Monday, øg dine indtægter og betale tilbage i tide - uden ekstra omkostninger 

Fleksibelt, trygt og enkelt!

Held og lykke med rejsen 

// Teamet hos Qred

Related posts

🇸🇪 Sverige
🇳🇱 Nederland
🇫🇮 Suomi
🇩🇰 Danmark
🇳🇴 Norge
🇧🇷 Brazil